Geoblog.pl    louis    Podróże    Gorąca prośba do "blogowiczów" o rady, wskazówki, podpowiedzi...    San Marino
2019

San Marino

San Marino, San Marino

A akurat z powrotem w to miejsce mamy już naprawdę dość sporą „zagwozdkę”. A to rzecz jasna dlatego, że w poprzednich trzech odcineczkach prosiłem o jakąś podpowiedź dotyczącą jedynie samego miejsca do zamieszkania, bo przecież jest oczywistością, że pod uwagę bierzemy dojazd własnym samochodem.
Jeśli chodzi o San Marino jest już jednak inaczej, ponieważ w tym wypadku wchodziłaby w grę również i moja dodatkowa prośba o ewentualną wskazówkę dotyczącą dojazdu, bo przyznam uczciwie, że teraz już byłoby mi raczej zbyt trudno aż tak daleko tłuc się własnym samochodem, jak to było w roku 1995, kiedy wszystko było jeszcze dla nas dużo łatwiejsze, kiedy wybieraliśmy się tam z przyjaciółmi samochodami na wczasy w pobliżu Rimini, skąd taki wypad do San Marino nie był żadną trudnością. Ale dzisiaj już po prostu zdrowie raczej na takie wyzwania nie pozwala.
Dlatego prosiłbym kogoś, kto zna już jakąś „utartą ścieżkę” w miarę wygodnej podróży do San Marino, o ewentualną pomoc. Oczywiście wiem, że nie jest to zapewne zbyt łatwe, jednakże i tak liczę na jakąś życzliwą podpowiedź. Da się coś zrobić..?

mamaMa
mamaMa - 2019-01-11 14:00
Do San Marino to samolotem do Florencji albo Bolonii, a stamtad szukac dojazdu. Z Rimini np. jezdza autobusy prawie co godzine do San Marino. Noclegi przez znane portale hotelowe albo airbnb.

My bylismy w San Marino w pazdzierniku. Lecielismy do Wenecji, wynajelismy samochod, nocleg w hotelu nad morzem w Rimini i wycieczki m.in. do San Marino. Piekne okolice:-)

louis - 2019-01-11 14:17
mamaMa; dzięki za odzew! I muszę przyznać, że bardzo mi pomogłaś, bo ja do tej pory nawet nie miałem pojęcia o istnieniu takiego portalu jak "airbnb"..! (Ufff, ale ja jednak jeszcze zacofany! No cóż, wieloletni brak "wakacyjnego treningu wyjazdowego".)
Właśnie przed chwilą tam zajrzałem i bingo! Zwłaszcza w Cesenie. Jakiś fajny pokoik więc znajdę, a z transportem do Włoch, to rzeczywiście pozostaje tylko lot do Bolonii, innej wygodniejszej opcji raczej nie ma.
Ogromnie dziękuję!

louis
Zasoby: 559 wpisów559 129 komentarzy129 1516 zdjęć1516 0 plików multimedialnych0